Child Soldiers,

the main reason for what we were fighting.

English:

Here one of the main causes which AfricArAsia struggles.

Child soldiers would be more than 250,000 worldwide . They are between 7 and 18, they are abducted and forcibly recruited by the groups / forces. They are used as combatants, spies, messengers , cooks, caretakers , but also as a sex slave (s) including girls .

Helped us and brought yours supports for their help in advocating with armed forces / groups to stop recruiting children . By helping children to live a normal life by going to school. But also in their bringing medical and psychological care.

Remember, if you want more information, do not hesitate to contact us by telephone at 07-89-42-72-62 or by mail to associationafricarasia@gmail.com.

The world's children need your help!

French:

Voici une des causes principal auxquels AfricArAsia luttes.

Les enfants soldats serait plus de 250 000 à travers le monde. Ils ont entre 7 et 18 ans, ils sont enlevé et recruté de force par les groupes/forces armées. Ils sont utilisé comme combattants, espions, messagers, cuisiniers, soigneurs mais aussi comme esclaves sexuel(e)s notamment les filles.

Aidés nous et apporté vôtre soutient pour leurs venir en aide en plaidant auprès des forces/ groupes armés pour qu'ils cessent de recruter des enfants. En aidant les enfants à vivre une vie normal en allant à l'école. Mais aussi en leurs apportant des soins médicaux et psychologique.

N'oubliez pas, si vous voulez avoir plus d'informations, n'hésitez pas à nous contacter par téléphone au 07-89-42-72-62 ou bien par mail à associationafricarasia@gmail.com

Les enfants du monde ont besoin de votre aide!